Понеділок
25 Вересень 2017
04:30
Гість
"Гості" Гість
RSS
 
Персональний сайт Ємець Л.С., вчителя Запрудянського НВО
»
Меню сайту

Новий сайт школи

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Прогноз погоди

Головна » 2017 » Червень » 27 » До уваги майбутніх випускників!
15:35
До уваги майбутніх випускників!

Похожее изображениеАналітичні дані ЗНО з природничих наук

(на що звернути особливу увагу!)

математика

                       Аналіз результатів виконання завдань сертифікаційної роботи показав, що значна кількість учасників зовнішнього незалежного оцінювання з математики має лише фрагментарні знання основних співвідношень тригонометрії, не має сформованих базових умінь та навичок з перетворення логарифмічних виразів.

                     Абітурієнти часто не можуть правильно проаналізувати й зрозуміти інформацію, наведену за допомогою графіка або рисунка, зіставити її з умовою завдання. Здебільшого це стосується завдань на дослідження графіків функцій та геометричних завдань практичного змісту, відсутні в абітурієнтів елементарні знання про графіки функцій та декартові координати точок..

                  Значні труднощі виникли в багатьох учасників під час виконання дій зі звичайними та десятковими дробами, із розв’язання текстових задач на відсотки та пропорції.

                   Оскільки розв’язання практично всіх завдань з курсу алгебри в старших класах базується на застосуванні навичок, набутих у 5–9-х класах, то помилки, допущені під час обчислень або розв’язування найпростіших рівнянь та нерівностей, призводять до неправильної відповіді в завданнях на теми, що вивчаються в 10–11-х класах. Наведемо приклади завдань, результати яких підтверджують недостатню сформованість у абітурієнтів математичної грамотності.

                Майже половина учасників тестування обирає неправильний варіант відповіді у задачі, що перевіряє сформованість у учасників тестування елементарних умінь розв’язувати задачу про частку та ціле.  Згідно з результатами виконання завдання, можна стверджувати, що більше 10% учнів не мають жодного уявлення про дроби та їх властивості.

           Результати виконання завдань показують, що у значної кількості абітурієнтів відсутні знання про поняття степеня числа.

              Зважаючи на статистику вибору учасниками тестування дистракторів, можна стверджувати, що значна кількість абітурієнтів обирає той чи інший варіант відповіді не в результаті спрощення даного виразу, а просто намагається вгадати правильну відповідь. Це говорить про проблеми у викладанні розділу тригонометрії у закладах освіти.

          При цьому більше 30% учасників тестування не можуть розв’язати текстову задачу рівня початкової школи.

фізика

                  Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з фізики показав, що існують проблеми фізичної освіти в середніх загальноосвітніх школах. 

                  Значні труднощі виникли в багатьох учасників під час виконання завдань тематичного блоку «Елементи теорії відносності. Квантова фізика». Про це свідчить відсоток правильних відповідей. На нашу думку, це зумовлено тим, що матеріал вивчається в основному наприкінці 11-го класу, і тому вчителі й учні не приділяють йому особливої уваги.

                   Результати також засвідчують, що абітурієнти не вміють використовувати знання й вміння в практичній діяльності повсякденного життя. Тестове завдання, у якому представлено добре відому з підручників лабораторну роботу про кульку, що скочується похилою площиною, виявилося складним. Це говорить про те, що абітурієнти не розуміють, як правильно обробляти результати лабораторної роботи.

                   Показовими є завдання з електрики. Значна частина абітурієнтів надала неправильну відповідь. Більшість із них погано розуміє, що таке потужність та джоулеве тепло, і не вміє розв’язувати розрахункові задачі. Необхідно звернути увагу на роботу ідеальної теплової машини. Складність, ймовірно, зумовлена нерозумінням абітурієнтами поняття «коефіцієнт корисної дії».

                 Аналіз результатів сертифікаційної роботи показує, що в середніх загальноосвітніх школах, як правило, практична частина програми з фізики не виконується або виконується на недостатньому рівні.

біологія

                    Аналіз результатів виконання завдань сертифікаційної роботи показав, що в значної кількості учасників зовнішнього незалежного оцінювання з біології не сформовані основні поняття, які є фундаментальними в біологічній науці.

              Викликають складність завдання, які вимагають розпізнавання біологічних об’єктів, процесів на схематичних рисунках та їх аналіз. Значні труднощі викликають завдання на застосування знань біологічних закономірностей, законів для пояснення біологічного факту, розв’язування елементарних вправ з молекулярної біології, генетичних задач.

               Частина абітурієнтів не має систематизованих знань про будову та функції біологічних об’єктів, що призводить до нерозуміння загальних біологічних закономірностей.

хімія

             Аналіз результатів виконання завдань сертифікаційної роботи показав, що більшість учасників зовнішнього незалежного оцінювання з хімії не мають сформованих умінь визначати ступінь окиснення елемента в сполуці та мають лише фрагментарні  знання хімічних властивостей амфотерних гідроксидів та основ певних хімічних виробництв.

               У значної кількості абітурієнтів виникли труднощі під час виконання завдань вищих когнітивних рівнів, зокрема це завдання на аналіз та застосування знань. Абітурієнти не змогли на основі хімічних властивостей неорганічних речовин вибрати метод їх розділення, відрізнити за хімічними властивостями бензен від його похідної – фенолу та ароматичного аміну – аніліну, визначити будову продуктів кислотного гідролізу естерів і їхні хімічні властивості, порівняти радіуси атомів і простих йонів.

             В учасників зовнішнього незалежного оцінювання недостатньо сформована навичка аналізу прочитаного, що спричиняє нерозуміння умови завдання. Тому значна кількість абітурієнтів неправильно розв’язала задачу на структурну ізомерію. Лише невелика частина учасників зовнішнього незалежного оцінювання правильно розв’язали розрахункові задачі за рівняннями реакцій. Саме такі завдання вимагають від учасників ЗНО застосування знань, дають можливість глибоко перевірити предметні вміння й навички з хімії та відібрати абітурієнтів з високим рівнем навчальних досягнень, які можуть продовжити свою освіту у вищому навчальному закладі.

 

Картинки по запросу малюнки зно

 

Переглядів: 36 | Додав: mila
Архів записів

Корисні посилання

Корисні посилання

Корисні посилання

Корисні посилання

Корисні посилання

Корисні посилання

Пошук


Copyright MyCorp © 2017